en-Barvářské zkoušky - LUMP

03/10/2022
S kamarádem Tomem Fliegerem a Lumpovým kamarádem BRT Brutem.
S kamarádem Tomem Fliegerem a Lumpovým kamarádem BRT Brutem.

V sobotu 1.10. jsme se účastnili Barvářských zkoušek. Bylo překrásné počasí, sluníčko, teplo, vůně hub, které lákaly neskutečný počet houbařů, kolařů, pejskařů, ale i jezdců na koních přímo do lesa. Paráda :-)

Bylo nás celkem 6 pejsků. Vylosovali jsme si (pozor změna po 4 zkouškách ne jedničku), číslo 2. A šlo se na věc.

První disciplína - odložení - trénovala jsem vždycky bez řemenu - na zkoušce jsem ho uvázala, protože jsem věděla, že se po 4 minutách zvedá a jde. Tak dostáváme za 1. Nevadí, zůstáváme a pokračujeme.

Druhá disciplína - vodění na řemeni. My volíme na volno - riskujeme, velmi, protože je Lump jako gumídek a mimo soutěž vyžaduje puštění z vodítka s pohledem, "Pojď už něco pořádného dělat, já se nudím." Kdybych mu neprodloužila trasu a nešla přes výkop, pomohla bych nám. Známka 3.

Třetí disciplína - Práce před barvou - jdeme Následování volně - škoda, neudržela jsem jeho apetit :-) Známka 3

No a barva - běžel jako blázen a s mým 10 m dlouhým vodítkem jsem ho 2 x strhla a jednou jsme sešli po barvě rozšlápnuté od houbařů... díky tomu, že jsme sele našli jdeme domů se známkou 1. 

Jupí, máme splněno, i když ve III. ceně. Mám se co učit a co pilovat. :-)